2012. május 28.

Monacói Nagydíj: Kimi 9. , Sebastian 4.

Sebastian a 9. helyről rajtolva a 4. helyen fejezte be be a monacói Nagydíjat, míg Kimi csak a 9. lett.


Kimi Räikkönen: " A kilencedik hely volt a legjobb, amit elérhettünk ma” – mondta Räikkönen. „Nem rajtoltam jó helyről, és volt néhány nehézség a futam során, szóval nem volt könnyű hétvége, de legalább szereztünk pár pontot. Egy verseny nem változtat azon a tényen, hogy gyorsak vagyunk mindenhol – még itt is azok voltunk a hétvége kezdetén. Ez a pálya nagyban eltér az összes többitől, és nem hinném, hogy túlságosan aggódnunk kéne amiatt, hogy nem ez volt a legjobb hétvégénk. Ez van – néha nem úgy mennek a dolgok, ahogy várod, most pedig arra kell törekednünk, hogy Kanadában jobb eredményt érjünk el. "

Sebastian Vettel:Mark futotta a saját versenyét, és én futottam a sajátomat. Teljesen ellentétes stratégiánk volt, ő a szuperlágy abroncsokon kezdett, én pedig a lágy gumikon, és végül ez lett az eredmény. Ahogy az imént mondtam, ő is nyomta a saját versenyét, én pedig az enyémet. Számomra fontos volt, hogy kihasználjam azt a pár kört, amikor az élen voltam, és ebből a végére nagyjából nyolc másodpercet nyertünk, ami miatt meglehetősen elégedett vagyok. Nyilvánvaló, hogy a végére nehéz volt további helyeket nyerni. Az én esetemben különösen nehéz volt, mivel meglehetősen hosszú ideig maradtam kint, sokkal hosszabb ideig, mint a többiek, de azért volt néhány jó körünk. Szóval végeredményben nem volt ez katasztrofális, de így utólag nehéz megítélni, hogy volt-e még több sebesség az autóban. "

A futam végeredménye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése