2011. október 16.

Sebastian Vettel: A történtek után jó érzés volt győzni


A Red Bull versenyzője, Sebastian Vettel a második rajtkockából startolva megnyerte a koreai futamot, s csapattársa harmadik helyével a csapat az egyéni után megnyerte a konstruktőri bajnokságot is. A német elismerően beszélt csapat hozzállásáról, bár véleménye szerint talán kissé sok volt az ünneplésből a múlt héten: „Jó látni, hogy az egész csapat folyamatosan nyomja. Ezen futamra való felkészülés tekintetében azonban ez nem volt ideális, mivel úgy gondolom, hogy a múlt heti verseny után még egy kissé spicces volt az egész csapat.”
„A kemény pénteki nap és szombat délelőtt után, majd a kvalifikációt követően fantasztikus itt lenni. Nagyon szórakoztató volt az autót vezetni.”
„Hogy őszinte legyek, nem igazán volt szükségem arra, hogy bejöjjön a biztonsági autó, mivel Lewis így ismét megközelített, én pedig küszködtem a gumikkal, az autó és a balansz azonban úgy tűnt, stabilizálódik, ezért ismét képes voltam növelni a különbséget.”
„A vége felé jobban tudtam nyomni, és további előnyt autóztam ki Lewis és Mark harca miatt. Az egyéni bajnoki cím után most jött a konstruktőri – ez fantasztikus.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése