2012. február 25.

Coulthard: Nem hittem, hogy Räikkönen valaha is visszatér, de most támogatom ebben, és nagyon gyors

David Coulthard, Kimi Räikkönen korábbi csapattársa őszintén mondta el az orosz sajtó munkatársainak, hogy nem hitt 2007 világbajnokának F1-es visszatérésében.

DC azonban most támogatja a finn „Jégembert”, akit nagyon gyorsnak és nagyszerű tehetségnek tart.
Kimi Räikkönen 2009 után ismét a Formula-1-ben fog versenyezni, miután a finn „Jégember” egy két esztendőre szóló szerződést írt alá a Lotus F1 Team néven futó brit királykategóriás istállóval.

Räikkönen az elmúlt két esztendőben a WRC-ben versenyzett, de az államokban is kipróbálta magát, ahol elmondása szerint tudatosult benne az, hogy vissza akar térni a pályaversenyzéshez, miután hiányoztak neki az egymás elleni, kerék-kerék elleni csaták.

Most David Coulthard nyilatkozott az orosz Чемпионат.com internetes lapnak Kimi visszatéréséről, ami sokak szerint sikeresebb lesz, mint Michael Schumacher-é.

„Amikor elkezdődtek a pletykák Kimi visszatéréséről, azt gondoltam, hogy ez soha nem fog megtörténni. Abban a hitben voltam, hogy nagyon élvezi a ralizást, és befejezte a pályafutását az F1-ben.” – kezdte David Coulthard.

„Természetesen amellett vagyok, hogy visszatért a sorozatba.”

Idén egyedülálló módon 6 világbajnok szerepel a mezőnyben, ami DC szerint a fiatal generációnak feladja a leckét: „A fiatal versenyzők nem fognak könnyen érvényesülni, mivel hat világbajnok ellen harcolnak majd.”

A skót nem kételkedik a finn gyorsaságában, aki mellett három szezont húzott le a McLaren színeiben 2002 és 2004 között.

„Tavaly, amikor láttam Kimi-t a Red Bull rendezvényén Sebastian Vettel és más versenyzők ellen küzdeni, azt mondtam, hogy még mindig gyors, bármivel is versenyezzen. Különböző autókkal és motorokkal versenyzett, de gyors volt. Ő egy igazi természetes tehetség.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése