A szezon előtti kollektív felkészülés első napján a Lotus F1 Team E20-as kódjelű versenyautója végzett a tabella élén, Kimi Räikkönennel a volánnál. A csapatnál természetesen mindenki elégedett, ám elsősorban nem a finn körideje-, sokkal inkább az autó megbízhatósága miatt.
Kimi Räikkönen 1:19.670 másodperces idővel még kora délelőtt folyamán megfutotta az első tesztnap legjobb köridejét, és összességében 75 kört, azaz több mint 330 kilométert rakott bele új versenyautójába. A 2007-es világbajnok szerint nincs jelentősége az időknek, a legfontosabb az, hogy kényelmesen érzi magát a Lotusba.
Kimi Räikkönen: Egy pozitív első tesztnapunk volt, és minden a tervek szerint ment. Nem voltak különösebben nagy kérdések, és nagyon jó érzéseim vannak az autóval és a gumikkal kapcsolatban is. A délután amikor hosszabb etapokat teljesítettünk, akkor a gumik jelentettek nagyobb kihívást, de összességében egy pozitív napot zártunk. A köridők ma nem számítanak. Elégedett vagyok az autó egyensúlyával, és ami még különösen jó érzés, hogy nem voltak jelentős problémáink. Több mint egy versenytávot megtettem ma, és fizikailag is teljesen rendben vagyok. Alig várom, hogy további előrelépéseket tegyünk a holnapi nap folyamán.
James Allison, technikai igazgató: Egy hibátlan reggelünk volt, egy néhányszor megszakított délutánnal, amikor másodjára cseréltünk KERS elemeket, melyekkel ma futottunk. Összességében egy nagyon ígéretes napunk volt a megbízhatóság terén, és ez nagy lökést adott nekünk a következő tesztekhez. Kimi visszajelzései kifejezetten építő jellegűek mind az egyensúllyal, mind a fékekkel és egyéb dolgokkal kapcsolatban. A kormány jelenleg még kissé nehézkesebb számára, mint ahogy azt szeretné, de már készül egy új kormány, amit Barcelonában már használhat.
Alan Permane, versenyigazgató: Élveztük ezt az igen erős napot az E20-assal, mind a teljesítmény, mind pedig a megbízhatóság tekintetében, ami annak a kemény munkának köszönhető, melyet a tél folyamán Enstone-ban végeztünk. Mindig jó érzés az időtábla tetején lenni, de a legösztönzőbb dolog a mai napon a megbízhatóság volt. Eltekintve a délutáni apró KERS problémától, összességében kiváló volt. Egész nap a Pirelli közepes keverékeivel futottunk, és úgy tűnik, hogy a tavalyihoz hasonlóan kopnak, úgyhogy azt hiszem izgalmas versenyek elé nézünk 2012-ben.
Kimi Räikkönen 1:19.670 másodperces idővel még kora délelőtt folyamán megfutotta az első tesztnap legjobb köridejét, és összességében 75 kört, azaz több mint 330 kilométert rakott bele új versenyautójába. A 2007-es világbajnok szerint nincs jelentősége az időknek, a legfontosabb az, hogy kényelmesen érzi magát a Lotusba.
Kimi Räikkönen: Egy pozitív első tesztnapunk volt, és minden a tervek szerint ment. Nem voltak különösebben nagy kérdések, és nagyon jó érzéseim vannak az autóval és a gumikkal kapcsolatban is. A délután amikor hosszabb etapokat teljesítettünk, akkor a gumik jelentettek nagyobb kihívást, de összességében egy pozitív napot zártunk. A köridők ma nem számítanak. Elégedett vagyok az autó egyensúlyával, és ami még különösen jó érzés, hogy nem voltak jelentős problémáink. Több mint egy versenytávot megtettem ma, és fizikailag is teljesen rendben vagyok. Alig várom, hogy további előrelépéseket tegyünk a holnapi nap folyamán.
James Allison, technikai igazgató: Egy hibátlan reggelünk volt, egy néhányszor megszakított délutánnal, amikor másodjára cseréltünk KERS elemeket, melyekkel ma futottunk. Összességében egy nagyon ígéretes napunk volt a megbízhatóság terén, és ez nagy lökést adott nekünk a következő tesztekhez. Kimi visszajelzései kifejezetten építő jellegűek mind az egyensúllyal, mind a fékekkel és egyéb dolgokkal kapcsolatban. A kormány jelenleg még kissé nehézkesebb számára, mint ahogy azt szeretné, de már készül egy új kormány, amit Barcelonában már használhat.
Alan Permane, versenyigazgató: Élveztük ezt az igen erős napot az E20-assal, mind a teljesítmény, mind pedig a megbízhatóság tekintetében, ami annak a kemény munkának köszönhető, melyet a tél folyamán Enstone-ban végeztünk. Mindig jó érzés az időtábla tetején lenni, de a legösztönzőbb dolog a mai napon a megbízhatóság volt. Eltekintve a délutáni apró KERS problémától, összességében kiváló volt. Egész nap a Pirelli közepes keverékeivel futottunk, és úgy tűnik, hogy a tavalyihoz hasonlóan kopnak, úgyhogy azt hiszem izgalmas versenyek elé nézünk 2012-ben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése