2011. szeptember 10.

Időmérő

Sebastian holnap a pole pozícióból indulhat! : ) Mögüle Lewis Hamilton és Jenson Button rajtol.



Vettelt meglepte az előnye:

Sebastian Vettel elmondta, hogy ő maga is meglepődött azon, hogy mekkora előnnyel szerezte meg az első rajtkockát az Olasz Nagydíj szombati időmérő edzésén, annak ellenére, hogy a Red Bull sosem volt a legjobb csapat ezen a pályán.

A bajnoki címvédő ez évi tizedik pole-ját szerezte meg ma a McLaren pilótái előtt.

"Azt hittünk, sokkal közelebb lesznek" - kezdte Vettel. "Egy kicsit javítottam a második körömön. Nem voltunk biztosak benne, hogy a gumik az első vagy a második nekifutásra lesznek-e a legjobbak, de hibáztam, kint maradtunk, és végül csak az utolsó körre koncentráltunk."

"Tudom, hogy egy kicsit több időt töltöttünk az autóban, volt egy-két kocsi az úton, ami mindig segít Monzában, de egészen biztosan nem gondoltuk, hogy ma ekkora előnnyel szerezzük meg az első rajtkockát egy pályán, ami nem fekszik nekünk."

"Ebben az évben az autó nagyon jó itt, az egyensúlya tökéletes, annak ellenére is, hogy legtöbbünk alacsony szárnyállással megy, szóval nagyon csúszós volt (a pálya). Mindhárom szektorban gyorsak vagyunk, szóval ma elégedett vagyok."

A német versenyző azt is hozzátette, hogy kevésbé érdekli az évi pole pozíció rekord beállítása, mint a biztos vasárnapi pontszerzések.

"Nem tudom. Az hogy erre a versenyre jövünk vagy a következőre ugyanolyan kérdés számunkra. Nem is érdekel, szerintem lépésről lépésre kell haladnunk. Tudjuk, hogy ez a hétvége nem könnyű számunkra, de eddig kitűnő volt, a legfontosabb feladat azonban csak holnap jön."

Vettel biztos abban, hogy a háta mögött tudja tartani a McLareneket a versenyen, annak ellenére is, hogy ők jók hosszú távon.

"Azt hiszem, jó esélyeink vannak. Tegnap elégedett voltam az autóval, ma méginkább az időmérővel és a hosszabb etapokkal. Nagyon versenyképesnek és jónak éreztem, az egyensúlya jó volt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése