2011. szeptember 5.

Kimi mondta..... :)

Kaptam egy üzenetet, melyből kiderül, hogy igény lenne Kimi aranyköpéseire J

Ezen felbuzdulva a remek kis csapattal rendelkező Kimi Räikkönen Szurkolói Klub tagjai bemásolták őket . Íme néhány szösszenet a Világbajnoktól. Kellemes olvasgatást és nagy köszönet Váradi Adrinak,  Vanczák Máténak, Radványi Zolinak, László Zolinak, Pintér Györgynek és a többieknek is, hogy örömmel idézték Jégember szavait.
-Kimi, mit lehet csinálni Finnországban?
 KIMI: " Hát nyáron lehet horgászni, meg szexelni. Nos, télen a horgászat kiesik."
"Kimi téged megvisel az éjszakai futam, az időeltolódás?"
"Én akkor kelek amikor kipihentem magam és akkor fekszem amikor fáradt vagyok"
A katonaságról Kimi :"Hú, azt utáltam. Folyton csak menekültünk az erdőben, meg táboroztunk, meg ilyesmi. Ráadásul egyfolytában ordibálnak az emberrel, nem olyan jó hely!"
Anya, én egyszer még világbajnok leszek, csak még nem tudom, milyen sportágban." (8 évesen)
" Ha nem tudok aludni, tuti, hogy felébresztem Alonsót." (Kimi és Alonso egymás melletti hotelszobát kaptak)
Mivel töltötted az időt, míg felkészültél a szezonra?„Azt általában az Önök újságából szoktam megtudni.”
Őszintén szólva ez a verseny sem különbözött a számomra, mint az összes többi. Ugyanabban az ütemben közelítettem meg mindent, és a kormányt is ott fogtam, ahol eddig. (utolsó Ferraris versenye után) L
„Egyszer csak ott volt a kormány a kezemben. Megpróbáltam visszatenni, de már késő volt. Azon morfondíroztam, vajon hol fogok kikötni.”
-Kimi, mit tudsz mondani az ötödik rajthelyről? "Azt, hogy az az ötödik hely a rajtrácson."
"-Kimi a pilóták többségének különleges szokásai vannak a sisakjukkal kapcsolatban te mit csinálsz mielőtt felveszed?"
"-Megtörlöm hogy jobban lássak"
Azt mondta, hogy jól vezetek. Kedves király. (Arra a kérdésre, mit súgott a spanyol király neki, amikor átvette a díjat)
Az, hogy hogyan élek, és hogy mit teszek a pályán kívül, azt gondolom csakis rám tartozik. Nem igazán érdekel, hogy mit gondolnak rólam. Szerintem nem vagyok rossz ember, csak egy versenyző, aki próbál a lehető legjobban vezetni.
Ha valamelyik film egy adott szereplője lehetnél, ki lenne az?„Jack Sparrow kapitány lennék a Karib-tenger kalózaiból (Kimi hosszasan, hangosan nevet). Úgy tűnik, ő tudja, mi az igazi élet. Talán rengeteg rumot meg kellene igyak, hogy belerázódjam a szerepbe. Teljesen odáig vagyok az ilyen filmekért."
 A pilóták számára a sisakjuk különleges jelentéssel bír. Számodra mit jelent a sajátod? „Azt, hogy megvédi a fejem.”
Az első szó, amelyet megtanultál olaszul?„Taverna”(Kocsma) xD
"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes."
Kimi Raikkönen

"A győzelem számomra a minden. Sokkal jobb úgy nyerni, hogy korábban már vesztettél. Soha nem fogom elfelejteni ezt a nagyszerű érzést."
Kimi Raikkönen

"Azért vagyok itt, hogy győzzek. Semmi örömet nem okoz egy ötödik vagy hatodik helyért való csatározás."
Kimi Raikkönen
"Na de én le akarom győzni a másik öt anyaszomorítót is!"-Mondta Kimi miután egy újságíró méltatta élete első F1-es futama után ahol hatodik és ezzel pontszerző lett!!! :-))))
Csak a szezon végén derül ki, hogy maradhatok-e a Forma 1-ben. A FIA-nak ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy megállapítsa, tudok-e vezetni vagy sem." -első Sauberes versenye után
"Nem számít, ki vezet most, nem számít ki vezetett eddig. Az számít, ki fog vezetni az utolsó verseny után."
Kimi Raikkönen
Mi a véleményed arról hogy a rallyban dicsérik az eredményeidet olyan versenyzők mint Leob???

- Na persze amíg előttem autózik addig ez a helyzet,majd ha a sarkában leszek akkor kérdezzék meg újra!!!!
"Hiába csinálok mindent jól, hiába állítjuk be jól a kocsit, lófa*t sem ér, ha nem tudom befejezni a versenyt!"
Kimi így nyilatkozott arról amikor a piáról kérdezték:"Nézd mikor visszanézem majd az életem a sok meló mellett szeretnék néhány bulit is látni!!!!" 
Láttad azt a videót a YouTube-on, ahol egy jachtról zuhansz le?"„Vélhetően az összes YouTube klipemet láttam. Mindegyikbe be voltam avatva. Szívesen megnézem őket. Igen, nos, sok olyan dolog van, ami nem kerül fel oda, és ez jó dolog.”
"Kimi megkérdezhetlek arról a szőke olasz lányról akivel vmelyik nap láttak?"
"Természetesen megkérdezhetsz és én természetesen NEM válaszolok rá"
"Kimi hogy működtek a gumik?"
"hát... forogtak mint általában"
"Rendszerint a tehetségtelen kezdõk azok, akik fizetnek azért, hogy vezethessenek. Ez az elsõ alkalom, hogy egy kétszeres világbajnokot látok, aki fizet ezért" - Räikkönen Alonsóról!
Ron Dennis csapatrádióban: "Kimi kijössz kereket cserélni?" 
"NEM"
Még valami?
Hamilton-tól kérdezi egy újságíró, hogy milyen volt az első győzelmed??? Hamilton: "jobb volt mint a sex!" Erre megkérdezték Kimi-t, hogy mi a véleménye erre ő: "akkor Lewis biztos nem sex-elt még!"
„Ne beszélj hozzám a kanyar közepén!” (Kimi versenymérnöke rádión mondott valamit Kiminek)
Tény, hogy akár holnap is meghalhatunk. Élvezned kell az életet, mert két másodpercen belül véget érhet. Sohasem tudhatod. Azt csinálok, amit akarok, és elégedett vagyok az életemmel. Nincs okom panaszra.
„Ha esetleg veszít az ember, hát veszít. Nem lehet mindig nyerni. De mindig jön egy másik verseny, amit meg lehet nyerni, és meg is kell! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése