2011. szeptember 11.

Futam

Sebastian rajt-cél győzelmet aratott Monzában, és így 8. győzelmét szerezte meg az idén! : ) Egyre közelebb jár már a 2. világbajnoki címhez! : ) A 2. helyen Jenson Button, a 3. Fernando Alonso végzett.


Vettel: Nem hagyhattam annyiban


A címvédő Sebastian Vettel maga sem gondolta volna, hogy a 2008-as első Formula-1-es diadala után, a hétvégén ismét a dobogó legmagasabb fokán ünnepelhet Monzában. A Red Bull Racing versenyzője ezzel egy hatalmas lépéssel került közelebb ahhoz, hogy megszerezze második bajnoki címét.

„Nagyon sokat jelent számomra ez a diadal, különösen, hogy Monza mindig is nagyon fontos lesz nekem a három évvel ezelőtti sikereknek köszönhetően. A dobogón eszembe jutottak azok a szép 2008-as pillanatok is” – mesélte Vettel, akinek ezúttal meg kellett küzdenie a vezető pozícióért.

A német pilóta rajt után a második helyre csúszott vissza, miután Fernando Alonso az élre tudott állni. Vettel tisztában volt azzal, hogy a második helyért járó 18 pont is nagyon értékes, mégis megharcolt azért, hogy visszatérhessen az élre. „Fernando a rajtnál meglepett, és el kell ismerni, hogy nagyon jól rajtolt. Persze ezt nem hagyhattam annyiban és visszaelőztem. Túl sok helyet nem hagyott nekem, talán azt sem tudta, hogy mellette vagyok. A lényeg, hogy megnyertük a versenyt és kiélvezhettük a siker pillanatait.”

Vettel elméletileg már Szingapúrban bajnoki címet nyerhet, ezzel azonban egyelőre nem foglalkozik a német pilóta. „Ugyanúgy állunk ehhez a versenyhez is, mint a többihez. Nem érdemes semmit elsietni, sem túl magasra helyezni a mércét, mert akkor könnyen csalódhatunk. Tavaly sem mi nyertünk, ezért nem árt az óvatosság.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése