2011. szeptember 25.

Vettel: Én irányítottam!

Sebastian Vettel a szingapúri győzelme után mindössze egyetlen pontra van a második világbajnoki címétől. Matematikailag még egyetlen ember, Jenson Button érhetné utol, ám ehhez az kellene, hogy a hátralevő 5 futamon Vettel egyetlen pontot se szerezzen, míg Button mind az 5 versenyt megnyerje.

A pezsgőzés után a címvédő így nyilatkozott: "Nagyon elégedett vagyok, az autó fantasztikus volt. Ha nyomnunk kellett, akkor könnyedén tudtunk előnyt szerezni. A Safety Car igazán nem passzolt bele a terveinkbe, mert már nagy előnyünk volt, de szerencsére volt közöttünk néhány lekörözött is. A vége elég sűrű volt a forgalmat tekintve, de jó sok hely volt - nem volt nagy előnyöm, amikor átszeltem a célvonalat, de én irányítottam az eseményeket. Az autó fantasztikus volt, a motor is remekül működött, a verseny legnagyobb részében kényelmes helyzetben voltam, szóval minden jól ment. Ami pedig a világbajnokságot illeti, úgy tűnik, van egy újabb esélyünk a következő versenyen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése