2012. április 14.

Kimi és Sebastian találkozója


Sebastian Vettel:
Csütörtökön, a média gyűlés egy kicsit másabb volt a megszokottnál. Az RTL nézőinek kedvéért játszottam Kimivel néhány játékot, puzzel-t, asztali focit... Nagyon jó volt!

Szeretem Kimit, ő egy becsületes ember, és számomra ez az egyik legfontosabb jellemvonás. A F1-ben, sok tapasztalatot szerzel az emberekről, és Kimiről csak jó véleményem van. Ő egy igazán nagyszerű ember, és azt hiszem, hogy rengeteg rajongója van itt, Kínában, legalább is sok kínai lány várt rá és kért tőle autogramot.

A finnek szimpatikusak, talán nem beszélnek annyira sokat, de dolgoznak, és néha ez sokkal fontosabb a beszédnél.

Tavaly elég ritkán láttam Kimit, a Raliban versenyzett, én pedig a F1-ben. Az idei év sokkal jobbnak ígérkezik, mivel mind a ketten a F1-ben vagyunk. Amikor mind a kettőnknek van ideje, akkor csinálunk együtt valamit, például tollas labdázunk.

De még nincs tetoválásom, mint Kiminek. Talán egy kicsit őrültnek kell lenned ahhoz, csináltass egyet magadnak, talán egy nap lesz nekem is, nem tudom...

Oh, és akiket érdekel a találkozónk, az megnézheti vasárnap 8 órakor az RTL-en.



KÉPEK KÉSŐBB...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése