2012. április 14.

Kínai Nagydíj - Időmérő

Kimi Raikkonen: A rajtrácson elfoglalt helyemmel elégedett vagyok, de a köridőket tekintve kicsit csalódott vagyok. Nyertem azon, hogy Lewist megbüntették, de a sebességem nem volt akkora, amekkorának kellett volna, főleg, ha a pole pozíciót érő időt nézzük. Kipróbáltunk néhány újítást, de mivel nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, ezért visszatértünk a régi verzióhoz. Kevésbé bízom az autóban, mint az előző két versenyen, bár jó helyet foglalunk el a rajtrácson. Meglátjuk, mit tehetünk holnap, mindent megpróbálunk amit lehet, akár feljebb is jöhetünk, és ez dobogós helyezést jelent.

Sebastian Vettel:Nem volt probléma az autóval, de én nem tudtam belőle kihozni az utolsó pár tizedet. Elégedett vagyok a Q2-es körömmel, csak sajnos nem volt elég jó ahhoz, hogy bejussak vele a Q3-ba. Holnap egy hosszú futam vár ránk és az autó jónak érződik, így a versenytempó tekintetében jobbak leszünk. Nem vagyunk elég gyorsak és ezt el kell fogadnunk. Holnap a 11. helyről indulok és meglátjuk, hogy mire is leszek képes onnan.

Az időmérő végeredménye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése