2012. április 30.

Räikkönen: Nem az F1 az életem!

Kimi Räikkönen semmit sem változott, a 2007-es bajnokot továbbra is csak a versenyzés érdekli az F1-ből, minden más kívül esik az érdeklődésén.

Kimi Raikkönenről mindig is köztudott volt, hogy finoman szólva sem rajong a Forma-1-hez kapcsolódó pályán kívüli tevékenységekért, és ez a kétéves távolléte alatt sem változott. Ő csak beül az autóba, vezet, kiszáll, eddig tart számra az F1, mondta a német Bild vasárnapi számában.

"Semmi sem változott, én csak a versenyzésért vagyok itt. A többi szarság nem érdekel. Ha az autók nem lennének az F1-ben, én sem lennék itt. A Forma-1-nek semmilyen szerepe nincs a magánéletemben, van igazi életem is. Azt hiszen, sokaknak tényleg az F1 az életük, de nekem nem" - foglalta össze a finn.

Az idén visszatért Räikkönen ezzel együtt élvezi, hogy újra a száguldó cirkuszban vezethet, igaz, azt egy kicsit bánja, hogy a Bahreini Nagydíjon nem sikerült megcsípnie a győzelmet, a mostani, állandóan változó erőviszonyok mellett ki kell használni a lehetőségeket.

"Nem alakul rosszul. Élvezem, amit csinálok, ennyi elég is. Nem érdekel, hogy mások szerint jól vagy rosszul teljesítek. Persze az azért bosszantó, ha csak második vagyok, ki tudja, milyen lesz a következő futam" - utalt az eddig szinte mindig problémásan-pechesen alakuló versenyhétvégékre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése