2012. április 1.

Schumacher: Räikkönen egy elég nagy karakter

Michael Schumacher nehezen alkot véleményt arról, hogy vajon miért tért vissza Kimi Räikkönen, de abban biztos, hogy a finn életre kelti a Forma-1-et, és esetében egy elég nagy karakterrel van dolgunk.
A hétszeres bajnokot egyáltalán nem zavarná az, ha Sebastian Vettel döntené meg a rekordjait. Sőt!

Egy ideje már foglalkoztatja a szakértőket és a média munkatársait a kérdés, hogy vajon Sebastian Vettel képes lesz-e megdönteni Schumacher rekordjait, és akár nyolc címet szerezni a Forma-1-ben.

Niki Lauda úgy véli, hogy igen, és a hétszeres bajnok az F1 Racing-nek elárulta: nem bánná, ha a régi ismerőse venné át a helyét a statisztikák élén.

„Már régóta ismerem Sebastiant. Mindig is informálódtam arról, hogy miként mennek a dolgai, és amikor abbahagytam a versenyzést, volt egy pár telefonbeszélgetésünk arról, hogy szerintem mi volt a helyes dolog neki, és mit kell tennie bizonyos pillanatokban.”

„Egy közeli és őszinte kapcsolatunk van, és jó dolog egy ilyennel rendelkezni. Kellemes látni azt, ahogy fejlődött, és azt, ahogy elérte a győzelmeit és a világbajnoki címeit.”

„Úgy értem, képzelje el… Ő az én barátom… Én lennék a legelégedettebb ember, ha ő lenne az, aki megteszi (megdönti a rekordot)” – mondta Schumacher.

Schumacher szerint egyszerű statisztika az, hogy idén hat világbajnok szerepel a mezőnyben, de azért annak ő is nagyon örült, hogy visszatér régi ellenfele, Kimi Räikkönen:

„Örültem, amikor hallottam, hogy visszajön. Meglehetősen jól ismerem őt, ő az egyik a világbajnokok közül, akikkel most rendelkezünk, és ő egy, hogy is mondjam… elég nagy karakter. Az teszi a sportot élővé, hogy olyan emberek vannak a Forma-1-ben, mint ő."

"Arról ismert, hogy ő az egyik legjobb versenyző, és minél jobb a felhozatal odakint, annál elégedettebb leszel, ha le tudod győzni a többi srácot.”

Vajon Schumachert meglepte a bejelentés, hogy Kimi visszatér? „Ebből a szempontból nem gondolom, hogy könnyű követni az ambícióit, de Kimi egy nagyon magának való ember. Nagyon más karakter azokhoz az emberekhez képest, akiket ismerek, és határozottan nagyon nehéz véleményt formálnom arról, hogy mi folyik; hogy miért tette, amit tett, és miért jött vissza.”

„Én csak élvezem, hogy ellene versenyezhetek, és szeretem őt, mint személyiséget. Örülök neki.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése