2012. április 6.

Vettel: Nem játszom a mosolygós fiút

Sebastian Vettelnek semmi kedve sincs ahhoz, hogy eljátssza a mindig jókedvű kétszeres bajnokot. A Red Bull Racing versenyzője kordában tudja tartani a versenyzői énjét, és nem szorítja le a nagymamákat a szupermarketek soraiban.

Sebastian Vettel kritikusai úgy tartják, hogy a kétszeres bajnok nem tud veszíteni, és ezzel magyarázhatóak a német által használt jelzők, melyekkel Narain Karthikeyant illette (idióta, uborka, és a kijelentés, miszerint az indiainak nem kellene versenyeznie).

A kétszeres bajnok a Sport Bildnek beszélt arról, hogy valószínűleg tényleg nem tud veszíteni:

„Ez így van, én csak rosszul tudok veszíteni. Miért kellene hazudnom? Ha jó lennék a veszítésben, akkor nem lennék a Forma-1-ben. Az is igaz, hogy csalódott voltam”- mondta a 24 éves címvédő.

„Olyan kevés idővel a verseny után úgy reagáltam, ahogy magamat éreztem akkor. Őszintébbnek tartom ezt, mint játszani a Mosolygós Fiút, akinek semmi kedve sincs ahhoz, hogy mosolyogjon.”

Vettel nagyon meglepte az, hogy a média ennyire felkapta az ügyet, mely közte és a HRT versenyzője között pattant ki, illetve az is, ahogy a Red Bull Racing szezonstartjáról beszéltek:

„Drámáról beszéltek. A dráma határozottan valami más. Hogy sportszerű legyek, több pontom van két futam után, mint 2010-ben, az első világbajnoki évemben.”

„Ezért is csak előre tekintek.”

„Olykor elkülönítek tíz percet arra, hogy a versenyek után lenyugodjak, de van, amikor egyáltalán nem teszek így. Hétfőn ismét teljesen normális volt a hangulatom. Szögre tudom akasztani a dolgokat, és pozitívan tudok előrenézni, ha aludtam egyet a dologra.”

„Amikor a génjeimben van a versengés, akkor is különbséget tudok tenni a hétköznapi élet és a bajnokság között. Nem szorítom le a nagymamákat csak azért, mert előttem állnak a szupermarketek soraiban.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése