2012. március 18.

Egy 2. és egy 7. hely

Igazán jól sikerült futamon vagyunk túl. A tegnapi nap után eredményesebb napot zárhat Kimi és Seb! : )

Kimi Raikkönen: 
Olyan érzés volt, mintha soha nem találtam volna utat. Tegnap hibáztam, amely sokba került, így könnyebb volt jobb versenyt futni. Jól rajtoltam, de előttem baleset történt az első kanyarnál, így néhány helyet veszítettem, mivel majdnem meg kellett állnom és a fűre hajtottam, hogy a balesetet elkerüljem. Ez a versenyem megnehezítette, mivel ugyan sebességem megfelelő volt, de a forgalommal meg kellett küzdenem. Ezt figyelembe véve, jobb helyen is célba érhettünk volna. Volt egy biztonsági autós fázis is, amely szerintem hátrányosan érintett minket. Összességében messze nem volt ideális a hétvége, de az autó jó és a hetedik hely azt jelenti, legalább pontokkal távozhatunk.

Sebastian Vettel:Nagyon elégedett vagyok magammal ma, azt hiszem ez volt a legtöbb, amit el lehetett érni ma. Jól éreztem magam az autóban. Már a biztonsági autós szakasz előtt úgy éreztem, utol tudom érni Lewist a vége előtt, hiszen egyre közelebb voltam. A bokszolásnál úgy döntöttem várok még, végül a biztonsági autó miatt nem tudjuk, hogy hogy alakultak volna a dolgok. Azt hiszem ez egy agy verseny volt, sok mókával. Jól rajtoltam, és nagyon meglepődtem Nico Rosbergen, aki szintén nagyon jó rajtot vett, de végül visszaelőztem. Michael mögött vétettem egy hibát az első kanyarban, de ugyanazt a hibát később ő is elkövette, így meg tudtam előzni. Gratulálok a McLarennek és Jensonnak, fantasztikusan vezetett, a mai napon verhetetlen volt. Nagyon boldog vagyok, hogy elcsíptem a második helyet és az ezzel járó pontokat, hiszen a tegnapi nap után ez nem volt várható. Azt hiszem, a versenyen jobban szerepeltünk, úgy tűnik van bennünk potenciál, már csak rajtunk áll, hogy kihozzuk magunkból. Köszönöm mindenkinek, aki keményen dolgozott azért, hogy ez az eredmény ma összejött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése