2012. március 15.

Räikkönen: Szép próbálkozás volt haver!

Kimi Räikkönent egy régi és ismerős kérdéssel sem lehetett sarokba szorítani a csütörtöki sajtótájékoztatón. A Lotus F1 Team versenyzője lazán kezeli a dolgot – ahogy eddig is tette.

Az FIA hivatalos sajtótájékoztatóján Kimi Räikkönen volt a kérdezők egyik kedvenc célpontja, és Sebastian Vettel is tisztában van azzal, hogy a finn mennyire szereti megválaszolni a kliséket, így nem csoda, hogy az erre vonatkozó kérdést is egyből átpasszolta Kiminek.

De előtte még az idei esélyek kerültek szóba:

„Ha akarunk, akkor talán egy kicsit gyorsabban is mehettünk volna, de nem tudjuk, hogy a többiek mit csinálnak”- mondta a finn versenyző az FIA sajtótájékoztatóján.

„Az autó jónak érződik, és a köridők rendben voltak – legalábbis a teszteken. Hogy vajon ez elég lesz-e, azt majd meglátjuk a hétvégén és a következő versenyeken, de eddig minden OK.”

Simon Cass, a Daily Mail munkatársa arra is kíváncsi volt, hogy a versenyzőknek ki a hőse a Forma-1-ben. Annak érdekében, hogy Räikkönen ne bújjon ki a kérdés alól, azzal is beérte, hogy a 2007-es bajnok legalább azt árulja, hogy kit ismert el leginkább, amikor felfelé haladt a ranglétrán.

„Még mindig nincs! Természetesen egy jó eredményben reménykedtem a finnek számára, de nem igazán… Nem jelentett akkor különbséget, hogy ki nyeri meg. Nem volt olyan srác, akiben reménykedtem, vagy olyan, akire felnéztem… Szóval. SC: Jó próbálkozás volt.”

A Lotus F1 Team versenyzője így válaszolt arra a kérdésre, hogy mit hoz a ferraris éveiből a második karrierébe:

„Nem gondolom, hogy ez a második karrierem. Végig versenyeztem, csak más dolgokat csináltam. Versenyeztem egy pár csapatnál, és mindegyik egy kicsit máshogy működött. Főleg azért, mert ezek más nemzetiségűek, de mindig mindegyik embertől és csapattól tanulsz, és jó emlékeim vannak – többnyire, és a legtöbb csapattól.”

„Próbálom úgy rendezni a dolgokat a csapatoknál, ahogy szeretem azokat, és nagyon boldog vagyok a csapatban, mert nagyszerű emberekkel dolgozhatok.”

„Könnyedén mennek a dolgok, és igazából semmin sem kell változtatni. És ha valamit máshogy akarsz csinálni, akkor örülnek annak, hogy megpróbálják máshogy csinálni, és eddig csak jó tapasztalatom volt.”

És miért jött vissza Kimi a Forma-1-be, ha még a futamokat sem követte a tévében? – tette fel a kérdést egy brazil kolléga.

„Volt más dolgom is, minthogy a versenyeket nézzem. Ez nem jelenti azt, hogy nem szeretem a sportot. Ha nem szeretném, akkor nem lennék itt. Mindig is szerettem a sportolást és a versenyzést, de ahogy mondtam, más dolgokkal voltam elfoglalva.”

„Megnéztem pár versenyt, amikor otthon voltam és a TV-ben ment, de nem próbálkoztam azzal, hogy odajussak a TV elé, ha valahol máshol voltam, mivel volt valami más, amit csinálnom kellett.”

„Örülök, hogy újra itt vagyok, és ahogy mondtam, nem lennék itt, ha nem szeretnék a Forma-1-ben versenyezni.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése