2012. március 24.

Időmérő

Az időmérő végeredménye:
Kimi Raikkönen:
Az autó jól működött ma. Sajnos hibáztam a leggyorsabb körömben, amellyel néhány tizedmásodpercet veszítettem. Enélkül a pole pozícióért harcolhattam volna. A kilences kanyarnál lecsúsztam az ívről és időt veszítettünk, de ez néha megtörténik. Tegnap problémánk volt a KERS-szel, de ma ez már nem ismétlődött meg; az autó pontosan úgy működött, ahogy kellett és jó érzés volt. Csalódás a büntetés, de az autó jól működik. A mai nap pozitív volt. Holnap a tizedik helyről rajtolunk, innen próbálunk javítani.

Sebastian Vettel: 
Nem éreztem jól magam a közepes keverékű abroncsokon, ezért úgy döntöttünk, lecseréljük az utolsó körre. Nem éreztem jónak az autót, küzdöttem az egyensúllyal, nem tudtam mindent kihozni a mért körömből. Nem volt sok időnk lereagálni az Ausztrál Nagydíjon történteket, hiszen csak egy hét telt el. Azt hiszem, az első futamon kicsit jobban szerepeltünk, a többiek is látják, hogy nem a legkönnyebben vezethető autó a miénk, ezért keményen hajtanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése