2012. március 25.

Futam




Kimi Raikkonen: 
Kicsit nehéz volt a mai nap. Ez volt az első alkalom, hogy nedves pályán mentem Pirelli gumikkal, nem tudtam, hogyan fog reagálni az intermediate és a vizes abroncs. Próbáltam a pályán maradni, és csak annyira nyomni, amíg kényelmes volt. Amikor száraz gumikra váltottam, eltartott egy pár körig, amíg felmelegedtek, ráadásul nehéz volt megtalálni a száraz ívet. Mikor megtaláltam a nyomvonalat, már keményebben tudtam hajtani. Nehéz volt a hétvége a vegyes időjárás miatt, a feltételek sokszor változtak, mindig alkalmazkodni kellett, keresni a fogást. Összességében úgy tűnik, elég erős csomagunk volt a hétvégére, így viszonylag boldog vagyok az ötödik helyemmel. A mai nap rendben volt, de mindig jobb eredményt szeretnénk elérni.

Sebastian Vettel: 
A legfontosabb az volt, hogy elveszítettük a rádió kommunikációt és ez nagyon nehézzé tetet a dolgunkat ilyen körülmények között, hogy tudjam azt, hogy mi folyik körülöttem. Mindazonáltal a maximumot hoztuk ki magunkból, ami a 4. hely lehetett volna. Ezek után elveszíteni a versenyt nagyon frusztráló. Ma nagyon fontos volt a megfelelő időben bemenni a bokszba, de mivel nem volt rádióm ez azt jelentette, hogy az üzeneteket mindig késve kaptam meg, és a futam végéig semmit sem hallottam abból, amit a csapat mondott. Az ütközést követően volt egy kis problémám, de én szerettem volna meglátni a kockászászlót. Ma azonban nem kaptam pontokat, a HRT-vel való incidensig azonban ez egy jó verseny volt a számunkra, így nagyon frusztráló egy ilyen futamot elveszteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése