2012. március 4.

Vettel: Nem tudom, hogy milyen az új autó, de most problémáink vannak

A Red Bull Racing kétszeres világbajnok versenyzője ma teszteli először Adrian Newey teljesen átépített RB8-as versenygépét, ami egyelőre nem fut problémamentesen.

Az osztrák istálló egy rendkívüli sajtótájékoztató keretében adott információt a jelenlegi helyzetről.
„Eddig nem volt túl jó a napom, mert nem voltam túl gyakran a pályán. Reggel volt egy kis problémám az első szárnnyal, mivel elhagytam a pályát, és egy kicsit megsérült. Utána be kellett jönnöm, és egy kis időbe telt, mire vissza tudtam menni”- mondta a német versenyző az F1-live.hu előtt Barcleonában.

„Ebéd előtt volt egy kis probléma a váltóval, szóval ezt is meg kellett javítani, és csak utána tudtam kimenni a pályára nem sokkal ebéd előtt.”

„Még nem helyes megtippelni azt, hogy milyen az új autó, mert nem volt elég időm a pályán az új alkatrészekkel.”

„A tegnap egy kellően jó nap volt, és egy remek nap Mark számára. Remélhetőleg délután többet tudok majd menni.”

„Úgy gondolom, hogy a helyzet mindig ugyanaz: sohasem tudhatod igazán, hogy hol állsz, mielőtt elmennél Melbourne-be.”

„Szerintem elégedettek lehetünk az autóval, mert a mai napig jól ment. Szerintem minden összeállt, de az új elemekkel többet kell mennem.”

„Sajnos mivel nem mentem vele túl sokat, ezt nem tudom megmondani”- válaszolta Vettel arra a kérdésre, hogy milyen menni az új kipufogó kialakítással.

Seb az ebédszünet előtt mindösszesen 15 kört tett meg a pályán, ahol a leglassabb időt autózta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése